2 mm3mm5mm8mm guarnizione di sigillatura refrattaria |Jiuqiang

图片1233

U spessore di a guarnizione di sigillatura à alta temperatura in 1 cm in diverse zone industriali di più dumanda, Jiuqiang refrattariu

Ci hè una guarnizione di sigillatura refrattaria 2mm3mm5mm8mm, micca solu resistenza à a temperatura alta sopra 1000 ° C, ma ancu un bonu effettu d'insulazione di calore, uni pochi millimetri di gasket d'insulazione di calore pò esse quasi 1000 gradi d'alta temperatura finu à dui o trè centu gradi.JQ refractory sealing gasket flexible, elasticu, effettu di sigillatura hè megliu, u svantaghju ùn hè waterproof.Jiuqiang refrattariu refrattariu pò esse persunalizatu per pruduce guarnizioni tondi, anelli è anormalità cù un spessore di 1-12 mm è un diametru menu di 1220 mm, o guarnizioni quadrate cù una lunghezza laterale menu di 1220 mm, guarnizioni in forma di anormalità cù una dimensione più grande di 1220 mm ponu esse fatte da articulazione di più pezzi.

Introduzione à a guarnizione di sigillatura refrattaria JQ

A guarnizione di sigillatura refrattaria JQ hè una guarnizione d'insulazione d'alta temperatura cumuni, a guarnizione di sigillatura refrattaria JQ hè fatta di carta o manta di fibra ceramica, cù un fustu.

Questa guarnizione hà e caratteristiche di carta / feltru di fibra ceramica.Hè u materiale di sigillatura refrattariu di sigillatura ideale per l'equipaggiu d'alta temperatura è l'industria metallurgica.Resistenza à a temperatura alta, è pò esse prodotta secondu i bisogni di l'utilizatori.A guarnizione di fibra ceramica hè prodotta da prudutti di fibra ceramica per mezu di taglio precisu, punching, stamping die è altri prucessi (alcuni prudutti sò allora liati da cimentu ultra-alta pressione).Pò esse furnitu da a produzzione persunalizata di a dimensione di l'utilizatori.

Caratteristiche di u produttu di guarnizione di sigillatura refrattaria JQ

1) A temperatura di usu cuntinuu pò ghjunghje à 1000/1100/1200 ℃ trè gradi, a temperatura di usu di pocu tempu pò ghjunghje à 1260/1400 ℃.

2) Hè una bona resistenza à a corrosione à l'acidu è à l'alkali è a resistenza à a corrosione à i metalli fusi cum'è l'aluminiu è u zincu.

3) Bona resistenza à a temperatura alta è prestazione d'insulazione termale (per piacè riferite à l'indicatori fisichi è chimichi).

4) Hà un insulamentu elettricu più altu è un insulamentu elettricu à alta temperatura cà a fibra di vetru.

U scopu principale di a guarnizione di sigillatura refrattaria JQ

1, tutti i tipi di insulazione termica sigillu di porta di fornu industriale, cortina di furnace.

2, canna fumaria alta temperatura, boccola di duct, joint di espansione.

3. Isolamentu di calore è insulazione di l'apparecchi d'alta temperatura.

4, vestiti protettivi di l'ambiente à alta temperatura, guanti, copre di testa, cascu, stivali, etc.

5, insulazione di u mutore di l'automobile, pacchettu di tubi di scarico di u mutore d'oliu pesante, pad di frizione di frenu compositu di vittura d'alta velocità.

6, trasmette liquidu à alta temperatura, pompa di gas, compressore è valvola cù imballaggio di sigillatura, guarnizione.

7. L'insulazione di u calore d'alta temperatura è a preservazione di u calore di l'equipaggiu petrochemical, i cuntenituri è i pipelines.

8, porta di u focu, cortina di u focu, manta di u focu, stufa di scintilla è tappe d'insulazione di calore è altri prudutti di cucitura di focu.

9. Isolamentu termicu, materiale d'insulazione termale è liner di frizione di frenu per l'industria aerospaziale è aviazione.

10. Insulazione termica è imballaggio di l'equipaggiu criogenicu, cuntenituri è pipelines.

11, archivi di l'uffiziu high-grade, volte, cassaforte è altri lochi impurtanti di insulation, strata d'insulazione di u focu, cortina di focu automatica.


Tempu di Postu: Mar-20-2023